12 kwietnia 2012

Nie taki znów początek

Tych którzy tu zawitali - witam serdecznie! To mój kolejny blog lecz pierwszy na tym portalu. Niestety portal na O zdenerwował mnie na tyle, bym zechciał zbadać ten wariant. Wszystko wyjdzie w praniu.
Nie zamierzam przenosić poprzednich notek chyba, że będzie trzeba. Dla tych którzy trafili tu po raz pierwszy zostawiam ten link swiat-wg-topola (gdyby pokazywało, że blog jest pusty odświeżaj do skutku bo jest tam wszystko). Zaś tych którzy wciąż chcą mnie czytać nawet na banicji witam równie mocno i serdecznie ciesząc się niezmiernie z waszej obecności.
Jako ciekawostkę dodam, że powyższy adres bloga jest mym powrotem do korzeni - tak nazywał się mój drugi blog (nazwy pierwszego, skasowanego zresztą nie pamiętam). Ale niesie ona za sobą aurę tajemniczości dlatego zawsze mi się podobała i czekała na swój renesans.
W stronach podaje link do tzw "strony o mnie".
Ogłaszam wszem i wobec, że blog został otwarty!

3 komentarze:

  1. Jak już wspomniałam w mailu, chętnie będę zaglądała. Irytację związaną z portalem na O świetnie rozumiem... pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tobie to tylko język pokazać i tyle ;P

    Cieszę się, że podstronę o sobie zostawiłeś taką samą, z tym przepięknym zdjęciem obok !
    Świetne zdjęcie główne i adres bardzo intrygujący :)

    Dobrze, że przeniosłeś się na BlogSpot, nie kminię blogerów, którzy jeszcze siedzą na Onecie -.- Arrr.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudownie. W końcu i Ty zawitałeś na BlogSpot'a

    OdpowiedzUsuń